in

COMEL LOL


Kucing Anda Tak Suka Mandi? Tunggu Hingga Anda Lihat Telatah Kucing-Kucing Ni! (19 Gambar)

kucing-mandi1
“Apa pandang-pandang?”

Kucing memang terkenal antara haiwan yang tak suka mandi…

Anda mesti tahu betapa susahnya nak mandikan si anak bulus ni. Sampai ter”sagat” tangan dibuatnya..

Jom kita tengok telatah si bulus bila kena paksa mandi hehe..

kucing-mandi2
“Sampai hati awak buat saya macam ni huk huk”
kucing-mandi5
Amboi garangnya
kucing-mandi4
“I will find you.. And I will murder you”
kucing-mandi3
Ni kucing ke alien?
kucing-mandi7
“Sabor jelah”

kucing-mandi8
“Not bad jugak mandi rupanya”
kucing-mandi6
“Cik.. Tolong sental ketiak saya”
kucing-mandi9
“Aku perati je perangai ko”
kucing-mandi10
Aloh cute nyaa..
kucing-mandi11
“Confuse jap.. Kat mana aku sekarang ni”
kucing-mandi12
“Redho ajelah”
kucing-mandi13
“Emmm nyamanya rasa”
kucing-mandi14
“Huk-huk atok dah lama sebenarnya tak mandi”
kucing-mandi15
“Kenapa aku yang sering jadi mangsa”
kucing-mandi16
“Kalau sofa kau koyak besok jangan tanya siapa yang buat”
kucing-mandi17
“Sekarang ni aku nak kena meronta ke, nak pura-pura pengsan”
kucing-mandi18
“Lepas ni tolong shave janggut atok sekali ya”
kucing-mandi19
“Oh noooooo”

Share info ini dengan rakan anda!

Tulis Komen Anda Dibawah

What do you think?

1953 points
Upvote Downvote

Total votes: 1

Upvotes: 1

Upvotes percentage: 100.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

7 SEBAB Mengapa Anda Rugi Jika Tidak Menggunakan Pine Wood Cat Litter!