kucing-manusia-1

Ramai yang percaya terdapat 7 orang berwajah sama di dunia dalam satu-satu masa. Namun begitu tiada siapa yang beritahu kita bahawa ada juga kucing yang menyerupai manusia. Camne tu? Jom kita tengok 17 gambar kucing dan “kembar” mereka.

kucing-manusia-2

Amboi misai macam pisau

kucing-manusia-3

Garangnya atuk ni

kucing-manusia-4

Yang belah kiri tu pandai menari jugak ke

kucing-manusia-5

Mythbuster ke sushi eater ni?

kucing-manusia-6

I’m Batman

kucing-manusia-7

The Fuhrer atau The Fur-rer?

kucing-manusia-8

Piring astro ke tu?

kucing-manusia-9

The real definition of “Cat Walk”

kucing-manusia-10

Apakah rancangan jahat meow ni?

kucing-manusia-12

Erk.. Banyak berendam dalam air ke?

kucing-manusia-11

Macho

kucing-manusia-13

Starwars dah ada pelakon tambahan baru

kucing-manusia-14

Sama tapi tak serupa

kucing-manusia-15

Genius cat

kucing-manusia-16

Lukis kening ke?

kucing-manusia-17

Sampai hati awak buat macam tu kat Hans Solo :'(

SHARE Artikel Ini Dengan Rakan Menggunakan Butang Dibawah:

Tulis Komen Anda Dibawah

Filed under: Lawak

Like this post? Subscribe to my RSS feed and get loads more!